Storingen en servicemeldingen

 

 

Servicemeldingen

 

Storing 18 juni 2018 

 

Sorry! We hebben een storing. Op dit moment kan je niet bij Toto inloggen.
Onze technische afdeling werkt er hard aan om de storing te verhelpen.


 

 

Storing mobiele website/Toto-app

Wij hebben vanaf maandagavond 26 maart 2018 last van een storing die onze mobiele website en de Toto-app treft. Het is momenteel niet mogelijk om het aanbod van wedstrijden via het mobiele platform in te zien. Wij zijn ermee bezig om deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen maar daar is nu helaas nog geen sprake van. Wij vragen u hierbij dan ook om geduld te hebben en mocht u dit geduld niet kunnen opbrengen, dan adviseren wij u om gebruik te maken van Toto.nl via een vaste computer/laptop of om uw deelnames te plaatsen in de winkel.

Onze excuses voor het ongemak!

 


 

Wij hebben geconstateerd in onze systemen dat er een verdachte inlog heeft plaatsgevonden op online accounts. Om te voorkomen dat de accounts misbruikt kunnen worden hebben we deze preventief geblokkeerd zodat het momenteel niet mogelijk is om hier gebruik van te maken. Mogelijk is dit ook bij u het geval.
 
Wij vragen uw aandacht voor het volgende:
Volgende week zullen wij de accounts weer vrijgeven, waarbij u verplicht wordt om een nieuw wachtwoord aan te maken. U ontvangt hierover een mailbericht van ons. Nadat u een ander en uniek, nieuw wachtwoord heeft aangemaakt, kunt u weer bij uw online omgeving. Het is verstandig dat u een wachtwoord kiest welke u niet op een ander online platform of website gebruikt, zodat u niet kwetsbaar bent voor kwaadwillenden.
 
Daarnaast adviseren wij u om in ieder geval eens per jaar uw wachtwoord te wijzigen.
 
Als Nederlandse Loterij hebben wij hier melding van gemaakt bij betrokken instanties.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Loterij